Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
M

Meteor

2. 8. 2009 9:51
Být v Pendolinu s vámi pane autore dám vám přes pysk!

Uvědomte si, že vlak je stroj a stroje se občas porouchají. Ukažte mi auto co najelo bez závady milion kilometrů za cca 6let (tak dlouho tu máme Pendolína).Teď přijdou kecy jak je pendolíno nespolehlivé, které do lidí vštípila TV NOVA, neboť Pendolína jezdí spolehlivě již několik let, jen na začátku měla stejně jako každý stroj dětské mouchy. Dále posádka se zachovala správně. 1.)Jednotce začaly selhávat základní systémy a vy byste chtěl někam ještě dojet?  2.) Otevření dveří by bylo super, až by ale nějakej magor vypadl ven tak by zas byly zprávy typu "Z Pendolína uprostřed trati vypadl člověk" což není moc pěkné a za 3.)Palubní občerstvení zajišťuje společnost JLV tak neříkejte, že ČD vám měly donést pití dříve! PS:Vaši vzdělanost v tomto ohledu potvrzuje ono "překvapení", že Pendolíno již nejezdí na Holešovice,což je již velmi dlouho známá věc a ikdyby, stačí se podívat na nádražní infotabuli..

0 0
možnosti
KN

Trupman

27. 7. 2009 1:16
Radní za ČSSD?

Tak to pak vše vysvětluje a jen potvrzuje to, že v této straně není žádný slušný a/nebo inteligentní člověk.

0 0
možnosti
J

jaruca

20. 7. 2009 16:37
Pendolínem jsem jezdívala dvojkou, ne jedničkou často

a ve srovnání s cestování nočním Košičanem to byla pohádka, závada se vyskytnout může i ve Vašem vozidle nebo stojíte v zácpě. Nedám na ně dopoustit. Jízda pohodlná, příjemná, personál příjemný, cesta rychlá. Maximální spokojenost.

0 0
možnosti
ME

dedekzbazalu

20. 7. 2009 15:18
PH / OV

za 3 hodiny se dá jet, ale o půlnoci ze soboty na neděli. To potom vychází 3 hod./130 km/h = 390 km.

Samozřejmě také za předpokladu, že bez čůrpauzy a mekáče ;-D cigáro během jízdy nedá se nic dělat.

0 0
možnosti
B

budik

20. 7. 2009 13:46
hochu, hochu

sorry, bradley, ale to ne

ad1. nevěřim, že standartně trvá cesta pha-ostrava 3,5 h, to ne-e

ad2. nezastávám se ČD, ale bohužel, technická závada se může stát. jezdím vlakem často po německu a těm tam vypadly ICE 3. generace před koncem loňskýho roku. taky bys nadával, že s DB už nikde více?:-)

trochu bokem, i ICE 3. generace jsou v německu ve špičkách narvaný tak, že tam lidi sedějí na kufrech a batozích, viz trasa dresden frankfurt, odjezd po obědě v neděli...vyzkoušejte, abyste pak jen neplácali, že takovýhle věci jsou možný jen v cz. jiná věc je ochota personálu, atd.

tady v cz to bude ještě chvíli trvat, než standard dostane na přijatelnou úroveň. pak už to nebude jen o penězích, ale o pohodlí. v německu jsou vlaky daleko dražší než cesta autem, ale lidi těma vlakama jezdí, protože je to komfortnější, bezpečnější, ekologičtější. myslím, že v cz to bude ještě 20 let trvat! za tu dobu stoupne i ekonomická úroveň každého z nás a nebude na nějaké to euro navíc za cestu vlakem hledět..

0 0
možnosti
SP

kiv

20. 7. 2009 14:18
Re: hochu, hochu

ad2) technická závada na vlaku takového rozsahu, že ten není schopen při četnosti stanic na našich tratích dojet do té nejbližší  by vyjma živelných pohrom v 21. století neměla existovat, resp. měla by být na úrovni  leteckých katastrof ...

ad DB - srovnánat socialistické byť, nakašírované DB s socialistickými nekašírovanými ČD nemá cenu....  Rozloha SRN je o něčem jiném a u nás vyjma té Ostravy , Břeclavi  či Mikulova nemá racionální smysl vlakem jezdit dálkové spoje, bo odnikud nikam to není více jak 3,5 hod busem či autem ... Něcio jiného je příměstská doprava za prací do 50 km do center velkých měst. To je snad jediný rozumný důvod existence železnice u nás. A sanozřejmě pak mezinárodní tranzit ...

Ohánět se ekolegiií či fandovstvím ku vláčkům jistě lze, ale lidé se vždy budou chovat  tak, aby to bylo co nejvýhodněiší pro ně samotné ... Proč se asi v ČR tak dobře  ujalo třídění odpadu (mimochodem lépe než u superpořákumilovných Němců)? Zkuste si tipnout ...         

0 0
možnosti
TM

opas

20. 7. 2009 12:10
Nooooo

Kdyby se mi tohle stalo a bylo tam mimino, tak jedno z těch oken rozbiju. Obhájil bych to §14 trestního zákona, že v důsledku horka hrozila dítěti bezprostřední újma na zdraví, takže rozbití okna je zcela v pořádku. To bych chtěl vidět, jestli by mě zkusili žalovat, podle mě ne....

0 0
možnosti
P

pokrokovesmyslejici

20. 7. 2009 16:36
Re: Nooooo

;-D

0 0
možnosti
VC

dobredo

20. 7. 2009 9:46
Nechci

se tu ČD nijak zastávat, na jejich nekřesťansky předražené Pinďolíno se můžu vy**at, pokud potřebuju jet z Ostravy do Prahy, využívám zásadně obyčejné rychlíky nebo vlaky IC nebo EC, je to až o 30 % levnější a ta půlhodinka delší cesty mě nezabije. Navíc už nostalgicky zbožňuji kupéčka, toť další důvod. Ale tvrdit, že jízda autem je BEZPEČNĚJŠÍ je pořádně silná káva, to se na mne nezlobte.

0 0
možnosti
MK

Michal Kubíček

20. 7. 2009 9:56
Re: Nechci

píšu zdraví bezpečnější, ještě jsem v autě úžeh nedostal...

0 0
možnosti
P

pokrokovesmyslejici

20. 7. 2009 9:09
vlakem

cestují pouze socani, komouši, nezaměstnaní a bezdomovci, je nepředstavitelné, aby pravicově smýšlející člověk cestoval jinak než automobilem...

0 0
možnosti
P

petr_02

20. 7. 2009 10:05
Re: vlakem

Tys byl taku v tom vlaku a uzeh mas do ted ze ?

0 0
možnosti
ZH

Zuzana Hejná

20. 7. 2009 8:47
zvláštní

jezdím do Ostravy  téměř výhradně vlakem, protože to je rychlejší.

0 0
možnosti
AK

ak1975

20. 7. 2009 8:35
spotřeba,

a kdybyste jel Belingem, měl by jste spotřebu 5,5 litrů nafty, Saxem dokonce 4 litry.

0 0
možnosti
ME

dedekzbazalu

20. 7. 2009 15:21
Re: spotřeba,

a nebo na kole, spotřeba 15 litrů vody a 30 ks redbullů. Čistý čas bratru 13 hodin jízdy, ale zase na vzduchu, kolem lesy, louky, krávy nebo ovce.

0 0
možnosti
  • Počet článků 14
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2893x
Bývalý novinář (LN, ČRo, ČT, regionální deníky), regionální politik (ČSSD 2002  -2013) dnes investor, podnikatel, majitel eshopu s cukrářskými potřebami. Absolvent oboru Filmová, televizní a fotografická umění a nová média na Filosoficko-přírodovědecké fakultě Slezské univerzity a Marketingové a sociální komunikace na Fakultě multimediálních komunikací na Univerzitě Tomáše Bati. Žije v Ostravě, pracuje v Karviné.