Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času

Meteor

Být v Pendolinu s vámi pane autore dám vám přes pysk!

Uvědomte si, že vlak je stroj a stroje se občas porouchají. Ukažte mi auto co najelo bez závady milion kilometrů za cca 6let (tak dlouho tu máme Pendolína).Teď přijdou kecy jak je pendolíno nespolehlivé, které do lidí vštípila TV NOVA, neboť Pendolína jezdí spolehlivě již několik let, jen na začátku měla stejně jako každý stroj dětské mouchy. Dále posádka se zachovala správně. 1.)Jednotce začaly selhávat základní systémy a vy byste chtěl někam ještě dojet?  2.) Otevření dveří by bylo super, až by ale nějakej magor vypadl ven tak by zas byly zprávy typu "Z Pendolína uprostřed trati vypadl člověk" což není moc pěkné a za 3.)Palubní občerstvení zajišťuje společnost JLV tak neříkejte, že ČD vám měly donést pití dříve! PS:Vaši vzdělanost v tomto ohledu potvrzuje ono "překvapení", že Pendolíno již nejezdí na Holešovice,což je již velmi dlouho známá věc a ikdyby, stačí se podívat na nádražní infotabuli..

0/0
2.8.2009 9:51

Trupman

Radní za ČSSD?

Tak to pak vše vysvětluje a jen potvrzuje to, že v této straně není žádný slušný a/nebo inteligentní člověk.

0/0
27.7.2009 1:16

jaruca

Pendolínem jsem jezdívala dvojkou, ne jedničkou často

a ve srovnání s cestování nočním Košičanem to byla pohádka, závada se vyskytnout může i ve Vašem vozidle nebo stojíte v zácpě. Nedám na ně dopoustit. Jízda pohodlná, příjemná, personál příjemný, cesta rychlá. Maximální spokojenost.

0/0
20.7.2009 16:37

dedekzbazalu

PH / OV

za 3 hodiny se dá jet, ale o půlnoci ze soboty na neděli. To potom vychází 3 hod./130 km/h = 390 km.

Samozřejmě také za předpokladu, že bez čůrpauzy a mekáče ;-D cigáro během jízdy nedá se nic dělat.

0/0
20.7.2009 15:18

budik

hochu, hochu

sorry, bradley, ale to ne

ad1. nevěřim, že standartně trvá cesta pha-ostrava 3,5 h, to ne-e

ad2. nezastávám se ČD, ale bohužel, technická závada se může stát. jezdím vlakem často po německu a těm tam vypadly ICE 3. generace před koncem loňskýho roku. taky bys nadával, že s DB už nikde více?:-)

trochu bokem, i ICE 3. generace jsou v německu ve špičkách narvaný tak, že tam lidi sedějí na kufrech a batozích, viz trasa dresden frankfurt, odjezd po obědě v neděli...vyzkoušejte, abyste pak jen neplácali, že takovýhle věci jsou možný jen v cz. jiná věc je ochota personálu, atd.

tady v cz to bude ještě chvíli trvat, než standard dostane na přijatelnou úroveň. pak už to nebude jen o penězích, ale o pohodlí. v německu jsou vlaky daleko dražší než cesta autem, ale lidi těma vlakama jezdí, protože je to komfortnější, bezpečnější, ekologičtější. myslím, že v cz to bude ještě 20 let trvat! za tu dobu stoupne i ekonomická úroveň každého z nás a nebude na nějaké to euro navíc za cestu vlakem hledět..

0/0
20.7.2009 13:46

kiv

Re: hochu, hochu

ad2) technická závada na vlaku takového rozsahu, že ten není schopen při četnosti stanic na našich tratích dojet do té nejbližší  by vyjma živelných pohrom v 21. století neměla existovat, resp. měla by být na úrovni  leteckých katastrof ...

ad DB - srovnánat socialistické byť, nakašírované DB s socialistickými nekašírovanými ČD nemá cenu....  Rozloha SRN je o něčem jiném a u nás vyjma té Ostravy , Břeclavi  či Mikulova nemá racionální smysl vlakem jezdit dálkové spoje, bo odnikud nikam to není více jak 3,5 hod busem či autem ... Něcio jiného je příměstská doprava za prací do 50 km do center velkých měst. To je snad jediný rozumný důvod existence železnice u nás. A sanozřejmě pak mezinárodní tranzit ...

Ohánět se ekolegiií či fandovstvím ku vláčkům jistě lze, ale lidé se vždy budou chovat  tak, aby to bylo co nejvýhodněiší pro ně samotné ... Proč se asi v ČR tak dobře  ujalo třídění odpadu (mimochodem lépe než u superpořákumilovných Němců)? Zkuste si tipnout ...         

0/0
20.7.2009 14:18

budik

Re: hochu, hochu

ad2) když se ti v autě rozsvítí kontrolka, že máš okamžitě zastavit (závažná závada), tak ty i přes to pojedeš dál nebo zavoláš asistenční službu?

ad DB) souhlas s první větou! jinak si stojím za tím, že pokud by železnice nabídla komfort (ve vlaku, ale i na nádražích), tak lidé se nebudou rozhodovat jen dle kritéria cena. to dost souvisí s životní urovní a tady bude ještě dost trvat.

ad vratné lahve) je i tím, že němci používají ve velké míře vratné lahve i na limonády,minerálky, džusy! postavte se před německý supermarket a uvidíte, jak tam chodí vracet basy od minerálek, jak my tady od píva:-) a jak je vidět, tak nezabírá ani 25c vratná záloha na PET lahev, takže je vidět, nelze paušalizovat, že cena vždy a všude rozhoduje o rozhodnutí člověka - to souvisí s tím, jak jsem psal, že od určité životní urovně, jdou peníze stranou - tady v cz se v převážné míře lidé rozhodují: cena, cena...a mimochodem, superpořádkumilovnost nemá co dělat s recyklací:-)

0/0
20.7.2009 15:16

fix

Re: hochu, hochu

 V Německu sedí lidi na batozích a kufrech a cesta je komfortnější, byť dražší, než auto? Tomu moc nerozumím, to jsou bratři Němci nejací natvrdlí. Takže podle Vás máme platit, drncat v památkově chráněných vagónech (když je přistaví - nedávno cesta Přerov - Praha, trenér a patnáct dětí, a místěnkovaný vagón prostě nebyl), mlčet a říkat s, jak jsme IN, protože tak jezdí němci taky?

0/0
20.7.2009 14:26

budik

Re: hochu, hochu

to jsme si nerozuměli! souhlasím s Vámi, že stávající kvalita služeb ČD je na velice nízké úrovni, beze sporu! nicméně, reakce byla na stojící pendolino. to že ve většině případů může být cesta vlakem i delší...dost lidí bude klidně cestovat déle, ale pohodlněji. něříkám, že zrovna vy!

dále můžu uvést, že je škoda, že ČD přichází o mě jako o zákazníka, protože do draždan jezdím z liberce přes německo a ne přes č.lípu a děčín:-) důvod je jednoduchý. dále jsem toho názoru, že ČD musí na sobě hodně pracovat a že to může být bolestivé (pro propuštěné) a tvrdím, že tento proces je dlouhodobý. jak jsem psal, 20 let není nereálných.

bohužel, kvůli několika špičkám do týdne nebude nikdo kupovat x dalších souprav vlaků. vy byste si koupil dodávku jen kvůli tomu, že 2x do roka pojedete na dovolenou a do kombíku se vám vše, co si s sebou chcete víc nevejde?

0/0
20.7.2009 15:28

opas

Nooooo

Kdyby se mi tohle stalo a bylo tam mimino, tak jedno z těch oken rozbiju. Obhájil bych to §14 trestního zákona, že v důsledku horka hrozila dítěti bezprostřední újma na zdraví, takže rozbití okna je zcela v pořádku. To bych chtěl vidět, jestli by mě zkusili žalovat, podle mě ne....

0/0
20.7.2009 12:10

pokrokovesmyslejici

Re: Nooooo

;-D

0/0
20.7.2009 16:36

dobredo

Nechci

se tu ČD nijak zastávat, na jejich nekřesťansky předražené Pinďolíno se můžu vy**at, pokud potřebuju jet z Ostravy do Prahy, využívám zásadně obyčejné rychlíky nebo vlaky IC nebo EC, je to až o 30 % levnější a ta půlhodinka delší cesty mě nezabije. Navíc už nostalgicky zbožňuji kupéčka, toť další důvod. Ale tvrdit, že jízda autem je BEZPEČNĚJŠÍ je pořádně silná káva, to se na mne nezlobte.

0/0
20.7.2009 9:46

Michal Kubíček

Re: Nechci

píšu zdraví bezpečnější, ještě jsem v autě úžeh nedostal...

0/0
20.7.2009 9:56

pokrokovesmyslejici

vlakem

cestují pouze socani, komouši, nezaměstnaní a bezdomovci, je nepředstavitelné, aby pravicově smýšlející člověk cestoval jinak než automobilem...

0/0
20.7.2009 9:09

petr_02

Re: vlakem

Tys byl taku v tom vlaku a uzeh mas do ted ze ?

0/0
20.7.2009 10:05

budik

Re: vlakem

blbě kecáš!

0/0
20.7.2009 13:55

Zuzana Hejná

zvláštní

jezdím do Ostravy  téměř výhradně vlakem, protože to je rychlejší.

0/0
20.7.2009 8:47

ak1975

spotřeba,

a kdybyste jel Belingem, měl by jste spotřebu 5,5 litrů nafty, Saxem dokonce 4 litry.

0/0
20.7.2009 8:35

dedekzbazalu

Re: spotřeba,

a nebo na kole, spotřeba 15 litrů vody a 30 ks redbullů. Čistý čas bratru 13 hodin jízdy, ale zase na vzduchu, kolem lesy, louky, krávy nebo ovce.

0/0
20.7.2009 15:21

kluk.od.lopaty

Moc vám nezávidím...

Ale něco mi nesedí, ta cesta autem z Prahy do Ostravy za tři až tři a půl hodiny... To máte nějakou soukromou dálnici? :-)

0/0
20.7.2009 8:29

Michal Kubíček

Re: Moc vám nezávidím...

No, fakt, že jsem tam nezapočítal dobu cesty za předpokladu, kdyby se přesně dodržovaly nejvyšší povolené rychlosti:-)

0/0
20.7.2009 8:42

Zuzana Hejná

Re: Moc vám nezávidím...

Hm, se šestiměsíčním synem 150km/h - to je na přes pysk.

0/0
20.7.2009 8:48

Michal Kubíček

Re: Moc vám nezávidím...

máte pravdu. nicméně se synem by mi to trvalo déle. Už jen proto, že je řeba ho čas od času přebalit a nakrmit, ale to určitě znáte:-)

0/0
20.7.2009 8:50

PepaK

Re: Moc vám nezávidím...

V tom případě článek pozbývá smysl... prostě jen další tendenční volovina... btw nějak jsem si nevšiml, že by pendolino jakožto jednotka s distribuovaným pohonem měla "lokomotivu"...

0/0
20.7.2009 15:35

budik

Re: Moc vám nezávidím...

souhlas PepaKu:-) nezastávám se ČD, ale přijde mi, že je to takový vděčný otloukánek. a bloggeři ve většině případů píšou o tom, že si vedle nich někdo nahlas uprdl a oni to mají potřebu veřejně komentovat.

0/0
20.7.2009 16:05



NOVÝ KODEX BLOGERA

Petice

Jaké jsou novinky kromě Politické arény? Podívat se můžete tady.

Žebříčky



Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz

mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.